Isnin, 9 Februari 2009

jauh itu indah

jauhhhh...
terasa jauh hati itu..
kian jauh,semakin jauh..
janganlah sesekali ia terus menjauh..

jauh..
fikiran itu melayang jauh..
terus menjauh..
penasaran jika ia terus menjauh..

jauh..
disudut itu,hati bertapak..
disudut hati tersimpan..
sejuta rasa untuk sesuatu yang jauh...

jauh....jauh dan jauhh....

7 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

ade blog jgk rupeny die nh...
heh~
ak link kO kt blog ak taw...
berpuisi??
atau lirik lagu??

Putera Cinta berkata...

dalam jauh ada rindu...
kalau jauh itu ada cinta.

dalam jauh ada siksa...
kalau jauh itu ada derita.

jauh atau dekat..biar hati yang menjawab.

kerana kalau ditanya pada akal, yang jauh akan dikata jauh, jauh, jauh dan terus menjauh.

cuba tanya pada hati..
yang jauh pasti dikatakan tidak pernah jauh. semakin hari semakin dekat, dekat, dekat, dan terus meresapi dalam sanubari.

jauh amat mencemburui dekat. namun percaya atau tidak, dekat tidak pernah sesekali mencemburui jauh.

NuRuL aTiQaH mD sUhAdA berkata...

seharusnya jauh itu menjadi indah..tp kadangkala jauh itu penyebab derita..namun,hati berkata,jauh itu ada rindu yang tersemat dan jauh itu dekat yang sentiasa dihati untuk dikenang dan diingati...

thanks zul..rse ok sket ht ni..harap2 yg jauh itu tidak semakin menjauh..

NuRuL aTiQaH mD sUhAdA berkata...

itu kata hati aku la put..tak berkaitan ngn lirik lagu..sbb tu bnyi nya cm huru hara sket..hehehehe..

mokcu berkata...

erm mmg jauh..sbb jauh dr pemahaman den..bak kate abg..kami xlayak nk buat keje ni..

hasni Jamali berkata...

alah, apa susah. sekarang kan tika dah ada motor...seberang je. jauh pun bleh sampai juga. cuma hati2 semasa menunggang, dan pakailah topi kaledar yang sesuai dgn kepala. ikat tali dgn ketat. pasti sampai dengan selamat.
walau jauh, ia tetap akan sampai, jika itu sudah ditakdirkan-NYA.

heheh,,,,,(hasni-has)

~miszirdawaty~ berkata...

im tagged u. please read tag by atun. hehe~