Khamis, 27 Jun 2019

Raya 2019


Assalamualaikum..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN 

daripada kami suami isteri.


Raya dah nak habis kan. Kisah raya tahun ni bila aku beraya belah johor (blah akula kn) hehehehe.. alhamdulillah Allah bg kami rasa raya yg berbeza. kalau sebelah aiman erti raya lebih kepada travel. :). Tapi kalau sebelah aku, raya lebih kepada melawat saudara-mara. Alhamdulillah aiman boleh adapt dengan suasana tu dan dia sgt seronok. myb sebab first time kn..hahahhaha.. 

Bayangkan kami beraya dari pukul 10pg sampaila 12 malam. dalam satu hari. sebab kami cuti 3 hari je. tu pun ada rumah yang kami xsempat nk pergi. Tu gambar baju raya kedua kami. macam YB kn laki aku tu? hahhahaha.. so kami teruskan  raya kami dari johor trus balik ke ipoh utk beraya dengan kawan2 aiman. tahun ni tahun pertama kami buat makan2 dekat rumah kami. boleh kata dalam sebulan ni hampir 3 kali kami buat. xboleh buat sekaligus sebab rumah kami kecil je..hehehe.. takut org xselesa. tp bayangkan bab memasak tu? hahahha.. mcm nk tercabut tangan kn. hahaha.. sorg tp gedik nk masak banyak jenis makanan. sorila sebab aku busan jenis yang suka amek gbr benda yg aku buat. so xleh nk attach kt sni. tp nnt aku nk tryla upload resepi benda yang aku msk. kalau aku rajinlaaa...hahahahhah.. okla tu jela untuk harini. nanti aku crita lg k. xoxoxox.. byeee..

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...