Sabtu, 29 Ogos 2009

~sekali lg ilmu~

terasa mahu berkongsi sesuatu malam ni..
hehehe
sekali lagi seorang teman dengan baik hatinya menhadiahkan saya dua buah bku..
sempena hari lahir yang bakal menjelma beberapa mnt sje lg..hihi..

jauh blinyeeeee...hihi
tajuknya "ada syurga dirumahku" dan "derap-derap tasbih"..
teruja kerana memilki sepasang bku yang begitu berharga..
tambah lagi modal nk membaca...
hihihihihi
thnks awk,sbb sudi hadiahkn sy bku...
thnks sbb melihat dan mengenal sy,kerana sy adalah sy..
thnks for everything..

Jumaat, 28 Ogos 2009

~???????~

syahdu rsenye bulan2 puasa ni...
entah kenapa hati ni senang terusik di bulan yang penuh barokah ni...
kenapa wahai hati???
sempat seseorang bertanya kepada saya..
"cita-cita saya nk bahagiakan umi n ayah @ kekasih hati''???
menjadi persoalan dihati skang ni????
pandangn????

Selasa, 25 Ogos 2009

~anugerah kesabaran~

entah knp..dlm seminggu ni,de ujian yang dtg..
huhu
Allah itu msih menyayangi kita..
macam2 dia nk tunjuk pd kita..
kadang2 kita tak sedar..
tak semua yang sempurna dimata,
akan menjadi sempurna dihati...
penghargaan dan keihklasan merupakan anugerah..
anugerah yang tak terhingga..
kesabaran sebagai bunga-bunganya.
walau pe yg diterima..
kesabaran itu yang utama..
semoga kesabaran melindungi kita dari permusuhan....huhu

Jumaat, 21 Ogos 2009

~ramadhan al mubarak~


salam ramadhan sy ucapkan kepada semua umat islam..
semoga ramadhan kali ini membri sejuta rahmat..
dalam kehidupan dan diri sahabt sendiri..
malam ini, malam pertama tarawih..
teruja...:)
jangan lupa bertarawh...jdkan tarawih satu amalan di bulan yang penuh barakah ni..

"SELAMAT BERPUASA DAN AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN"

Rabu, 19 Ogos 2009

~aaaaaaaaaaaaaa...hantu!!!!hihi~

berakhir sudah pesta konvo di UKM...
hehehehhe..
semalm mlm last pesta,so ktrg beramai2 jalan kaki g DG..
hihihi..
nk ckp best shopping,takde la sgt..
takde pe pun yg best yg dijual..
asek2 bear,baju,n de la sket2 ubat2..
tu je...huhu..
pendek kata,mlm td kami beramai2 masuk rumah hantu...
ngeeeeeee...
seram ke???
hahahahahahahahaaha
hantu tu mengusik kami..
kawan2 semua menjerit..sy kurangla sket sbb dh masuk sebelum tu..
tu yg second la..hehehe
de yg menangis...hahahha..ssh jgk nk ajak dorg masuk..
tp ble tgk dorg cmtu,kesian pun de...
tp mmg best la...tekekek dorg gelak mengnangkan prangai msg2...hahahahha

p/s: hehehe..sori kwn2...aku cme nk ilangkan tension korg wt tesis..hehehehe...papepun,thnks sbb korg mmg spoting...hhehehehe..aku hrp pas ni korg bersemangat nk wt tesis ye..to kak miza,sori mi,sonok aku tgk ko semalm...dlm tkut sempat ketawa..hahaha...ko brani sbnye...hehehhee

Ahad, 16 Ogos 2009

~penyakit buhsan melanda~

ini lah masaalahnya ble ahad menjengah..
penyakit buhsan dh kembali..
heheheh..
disebabkan takda kerja nk diolah..
ha,blog ni jd mangsa...
diharapkan setiap pelawat yang sudi melawat blog ni..
selesa dan tenang dengan wajah barunya..
hihihihi..
semoga hari-hari kalian diserikan dengan senyuman...:)

Selasa, 4 Ogos 2009

~musim bersin semakin menular~

semalam dan hari ini..
saya menjadi 'ambulans' teman-teman..hehehe
mne taknye,sekarang ni musim demam yang teruk..
kesian dengan teman2 yang minta tlg antarkan ke pusat kesihatan..
berjasa juga motor pemberian ayah..hihihi
sampai di PK td,masyaAllah,ramainye manusia..
sampaikan orang yang meneman kne tgu diluar..
jadi,tempat sy semestinya diluar..
lme menunggu...bosan juga..
tba2 nmpk seorang budak kecil yang menjinjin plastik berisi jajan..hehe
berjalan seiring bersama bondanya..
comel cara dia membawa plastik ditangannya..
membuatkan sy tersenyum sendiri..teringat pd adik dirumah..
perangai sebijik macam tu..hihi
sibuk perhatikan budak tu,sampai tak sedar yang teman sudah selesai diperiksa..
hehehehe...terfikir dibenak,pemandangan manusia tekadang
membrikan gambaran keseronokan,kedukaan,kegembiraan,kelucuan dan macam2 lg...
semoga kita semua dijauhkan dari penyakit yang merbahaya..

Sabtu, 1 Ogos 2009

~penaaaaattttttt~


adehhhhh!!!!
penatnye arini....
hari pertama kawat senjata,mmg memenatkan..
mengusung senjata 3kg..huahuahua
tp dapat hadiah dari kawat ni...
jeng..jeng..jeng..
haaaaaaaaa...
dapat melecet kt tangan,bengkak kat bahu n bengkak kt lengan..
kaki,jangan cakapla...
hhuhuhuhu...
disebabkan kesalahan beberapa orang...
kami semua kne double kawat..45 minit berlari n berjalan tanpa henti...
huaaaaaaaaaa!!!!tercabot kaki tau..huuhuhu
tapi,Allah itu maha adil..selang bberapa minit...
hujan turun....hehehehe
so kami terselama utk yg selebihnya...
tp papepun,latihan hari ni,mmg yg paling memenatkan..
ngak kebayang deh kepenatanye..hehehe
tpppppp.....suksis mmg best..