Rabu, 15 Mei 2019

Ramadhan

Assalamualaikum

Ramadhan menjelang lagi. ini tahun kedua kami berpuasa bersama sebagai suami isteri. InsyaAllah tahun ni beraya bersama keluarga saya. :). sempena ramadhan sy nk ucapkan salam ramadhan kareem buat semua dan ramadhan ialah bulan yang paling saya suka.

buat suami:

Allah itu adil dan saksama.
Allah tahu keupayaan insannya.
Aku bersyukur Allah kurniakan aku seorang suami yang sangat penyabar dengan kerenah isterinya ni. hehehe
walaupun kdang2 nampak juga muka dia berkerut kn tp msih lgi mnjga dan sudi memujuk isterimu ini.heheh
terima kasih cinta
kau buatku bahagia
tanpa jemu dan lelah

terima kasih cinta
pintaku satu saja
jangan pernah berubah

p/s: rinduku milik kamu. hatiku hanya untukmu. semua yang ada padaku hanya untukmu. lots of love yayank.. :)




Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...