Selasa, 22 Disember 2015

MOJO

Assalamualaikum..

Entah kenapa tiba-tiba sy dengar kembali lagu ni. lagu ni sy sukakan liriknya. sy ni jenis orang yg sukakan lagu melalui liriknya. kalau lirik best, insyaAllah sy suka.. :).. hmmm.. berkaitan dengan lagu ni.. sy mula terasa alangkah seronoknya kalau ada orang yg menghargai kita mcm dalam lirik ni kn.. :).. yg btol2 ikhlas dan faham cara kita. bukan yg buat2 faham dan akhirnya menyalahkan kita. bagi saya, sayangnya kita pd seseorang tu xplu nk ungkap selalu tp drpd cara.. kalau kita sanggup melakukan sesuatu utk buat dia bahagia tu dh kira bukti kita syg. mengingati juga sama. tp yela pandangan manusia ni berlainan. adakala tuduhan2 yg xsepatutnya tanpa tahu asbab@sebab sesuatu tu adalah tidak wajar. fuhhh.. lupakan!! hahahhaha.. memang betul memaafkan itu mudah tetapi untuk melupakan setiap yg terjadi itu ssh..but its okay.. be positif dan insyaAllah yg positif akan dtg.

Bab pasangan ni sy malas nk pke.. mana yg nk mengenali sy lbh suka terus bgtau ayah. yela kadang2 kenal bertahun tp masih xfhm dan akhirnya???.. bila xmmpu terima pengakhiran yg sebenarnya berpunca dari kesilapan diri sendiri maka ada sikap menyalahkan.. itu adalah perkara yg paling memedihkn tau.. :).. hehehehehe.. emosii sket petang2 ni sbb lapar..td makan separuh je kue teow pataya tu.. kenyang ya rabbi.. bak kata ayah "kalau betul orang tu sayangkan angah. dia mesti berani jumpa ayah. jumpa untuk minta izin untuk kawan ngn angah. jumpa xsemestinya sbb nk meminang. tp sekadar jumpa untuk kenalkan diri. baru nampak sungguh2.." panjang lebar sy kena ceramah ngn ayah..hehehehe.. xpela setiap yg berlaku ada hikmahnya.. sy cuba utk menjadi anak yg mendengar kata.. jadi apa pun yg sy rasa sy ketepikan dan pentingkan apa yg ummi dan ayah rasa.. setiap keputusan itu bersebab bukan sje2..renung2kan.. :)





Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...