Ahad, 29 November 2015

Forget the past..

Assalamualaikum.

Pejam celik..dh tinggal beberapa hri sje lg..semoga Allah izinkan dan semoga dipermudahkan.. kepada sesiapa yg mengenali sy andai ada salah dan silap,sy minta maaf..dan kesalahan anda pd sy insyaAllah dh pun sy maafkan..cuma utk kembali sprti sediakala itu sukar bg sy kerana rse terpukul dgn semua kata2..sy doakan anda bahagia walau dlm apa juga bidang kerjaya..dalam kehidupan juga..esok sy akan selesaikan semua perkara..drpd kemas beg hinggalah menggosok smua bju yg nk dibawa..semoga saya tenang di sana dan semoga sy dpt melupakan semuanya termsuklah kenangan yg pahit utk sy kenang..doakan perjalanan sy..insyaAllah sy akan buka 2016 dengan kisah yg baru dan lembaran baru.. semoga Allah permudahkan..hanya allah yg berhak menilai kita dan berhak mengurniakan kpd kita sesuatu yg terbaik utk kita..jangan pernah mersakan diri kita baik dan sempurna jika sbnye kita hnyalah manusia pendosa..jangan riak dengan Allah..

P/s: jika kita mendoakan balasan buat org lain, ingatlah akan ada juga balasan utk kita yg mendoakan keburukan kpd org len..

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...