Isnin, 3 Ogos 2015

Untuk cinta.

Assalamualaikum..
Bila sesuatu yg kita suka itu bukn terbaik utk kita.. maka kita perlu lepaskan.. dan insyaAllah Allah akan bagi kita yg terbaik buat kita.. JANJI ALLAH ITU PASTI!. de sebuah lagu yg dlm dua tiga hari ni sy sgt ske dgr.. liriknya.. alunan suaranya.. aturan musiknya.. pada sy perfect!. sedihnya tu sy bleh rasa.. itu lah kesan klo sy dgr lagu..heheheh..jom hayati dan rasai..




Kau tunjuk kan aku
yang memangnya tak pernah tahu
erti cinta sebenarnya
dari jiwa
bukan hanya dari mata

Kau ajar hati ku
kasih setulus seikhlas nya
tak pernah mengalah
walau kan terpisah
sedikit pun tak berubah

Namun

tak kan menjadi miliki ku
cinta bukan tercipta untuk ku

Tolong jaga lah diri nya buat diri ku
jangan biar luka lagi hati nya
yang amat ku cinta
yang milik engkau saja

Biar ku simpan semua kasih dan cinta
akan ku pendam kan sepanjang nyawa
hingga tiba masa
untuk aku bercinta semula..


Selamat tinggal kasih

Aku kan pergi bawa diri
yang telah rela
dan mengerti oh

Dan disini saja
berakhir nya sebuah kisah
cinta bertepuk sebelah
terpaksalah
ku terima
tentuan nya oh

Tiada ulasan: