Selasa, 27 Januari 2015

krik krik..heheheh

Assalamualaikum..

hari ni menaip di opis plak.. hehehhe.. aktiviti hari ni agak terisi..

1. Sarapan bersama
2. saya siapkn senarai jemputan
3. g airport amek org yg blek sni.
4. balik dan rehat..(myb) .. :)

ok, dikira masih bernafas dan seronok buat semua ni.. esok plak berbengkel bersama sampai petang.. khamisnye pulak mesyuarat dr pagi hingga petang... seronok kn?? sekurang2nya masa saya terisi.. sangat membantu.. :).. oh ye.. dah habis dh tgk crita PHINOCCHIO de 20 episod.. okla, saya bg 4 bintang.. :).. ada senyum... de nanges.. de ketawa.. de debar2.. okla lengkap semua perasaan de..hehehe.. ha sebelum terlupa.. tahniah buat sepupu saya aka share partner dh dpt kje kt kementerian pendidikan.. Alhamdulillah.. kje elok2 ye.. jangan ponteng2.. hehehehe.. setiap kali sy nak menaip, sy tahu kadng2 sy ikut perasaan.. bak kata bff sy "kau kalau rasa 'sakit' tunjuk je.. xyah pendam.. kalau nk ketawa ha ketawa betul2.. sbb aku tahu dlm ht ko de macam2 perasaan..".. hehehehe.. sy hanya mampu gelak.. kami saling ketawa.. makn sambil ketawa.. kalau nk pilih tempat makan skrg ni diala yg pleng cerewet.. sbb takut keadaan sy akan memburuk kalau mkn benda pelik2.. padahal sy hentam je semua.. heheheh.. soft diet sy dh boleh sket jd keras diet.. secara perlahan2 insyaAllah semuanya akan membaik.. :).. Allah takkan uji kita kalau kita xmampu hadapi.. :)

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...