Jumaat, 12 Disember 2014

terbang sempena penutup tahun 2014..

Assalamualaikum..
mcm bse sy sudah jarang mengupdate gerak kerja dan ceritera dalam blog ni..maklumla sibuk dengan pelajar yang nk final..hehehe..kononnnn...hehehe..insyaAllah 30hb ni sy akan terbang ke satu tempat.. dlu secara berseorangan..kali ini terbang dengan ditemani.. teruja..ya sgt teruja... minggu hadapan adalah minggu terakhir semester 1..maka jadual sy akan kosong drpd kelas selama 2 bulan setengah..hehehe..semester baru harus dimulakan dengan jiwa dan azam yang baharu.. juga tahun baru yang bakal tiba..semoga naluri sy tentang tahun baharu akan datang dimakbulkan Allah..😊.. semoga dipermudahkan semua urusan..okla mata dah terkatop2 dh..selamat mlm dan insyaAllah kalau rajin sy menaip lg..wlaupun xde pe sgt nk cte..heheheh..

3 ulasan:

TintaUngu berkata...

terbang ke mana tu tQa? bersama siapa pula tu...?? hehehe.....

#lama betul tak komen2 kan,... hihijihi

Tanpa Nama berkata...

terbang ke langit kasih zul..insyaAllah kalau Allah permudahkan.. :).. tula lama kn masing2 menyepi.. dh pilih tema majlis dh? wink wink..hehehe

Ungu Izz Khan berkata...

Amin....

hehehehe... masing2 sibuk dgn kerja kn... ^^
Alhamdulillah dah settle... tungguuuu... hihihihi