Jumaat, 15 Ogos 2014

......


Assalamualaikum...
Sy tahu Allah sedang menguji sy... Sejauh mana kesabaran sy.. Sejauh mana sy meletakkan kepercayaan kepada manusia.. Sejauh mana sy redha dgn ujiannya.. Sejauh mana sy kuat untuk menghadapinya.. Ya, Allah sedang mnguji sy.. Alhamdulillah... Segala rasa mula surut sedikit demi sedikit... mungkin akan kontang tidak lama lagi.. apa yang pasti sy mengharapkan yg terbaik.. mengapa hendak mengharapkan sesuatu jika kita tahu yang kita tidak diberi harapan... terdetik dalam ht, alangkah indahnye jika ketika ini sy mmpu membuka jendela dn menikmati pemandangan indah lautan dan hijaunya bumi Allah... tapi itu takkan tertunai...ye sy tahu.. sedang sy diselimuti duka, datang seorg hamba Allah bertanya soalan yg sy rse entah dr mana dia dapat kekuatan tu.. insyaAllah, istikharah mampu menyampaikan kita apa yang Allah inginkan buat hambanya.. 










2 ulasan:

hasni hanna berkata...

Assalamualaikum,

Selamat bertabah Atiqah, InsyaAllah Allah sentiasa bersama-sama hamba-Nya yang sabar. Tiap dugaan pasti ada hikmahnya. Jadi, berusahalah untuk sentiasa dekat dengan Allah. Moga urusan Tiqah, Allah permudahkan. Amin.

Salam manis, cik Has. :)

*@t!q@h* berkata...

Terima kasih atas titipan semngat has.😊

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...