Ahad, 10 Ogos 2014

Aidilfitri 2014..

Assalamualaikum..
tahun ni aidilfitri kami bersama orang baru dan Alhamdulillah masih bersama semua ahli keluarga.. :)
tahun ini juga ht ni menerima perkara yang dlunya sukar untuk diterima.. Alhamdulillah semakin ikhlas.. :)
Ikhlas itu memang indah.. Syukran Jazilan Ya Allah.. :)



raya kedua kami di penuhi dengan kedatangan sanak saudara sebelah atok.. MasyaAllah kami memang daripada keluarga besar sebelah atok mahupun sebelah nenek.. hehehehe.. insyaAllah semoga keturunan seterusnya juga melahirkan generasi dan deligasi yang ramai insyaAllah.. :)

Meriah meraikan di kampung.. cme sesuatu terjadi diluar jangkaan sy menyebabkn sy hanya bermalsan di rumah sahaja.. tiada mood untuk kemana-mana.. dan pertama kalinya memandu pulang sy hampir kemalangan sebanyak 2 kli.. oh ketika itu kelalaian org lain nyaris menyebabkan sy jd mangsa.. dek kerana lesu dengan memandu 3 jam.. tp Alhamdulillah Allah masih melindungi sy adik beradik.. :)..

tidak banyak kenangan raya yang mahu dikongsi bersama kali ini.. cukuplah setakat ini..kerana mengingatkannya terasa sedih sendiri.. ceriakan hari kerana ada yang bertanya "blog ini hanya penuh dengan kisah duka sahaja?"hehehehe.. maka ubah mood dan cheer up!! ..:)


Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...