Ahad, 4 September 2011

Bila setahun berehat...huhu

salam eidulfitri buat semua...

lama saya tak tulis dan update blog,sbb bz ngn raya...

jahit manik...buat kuih...hehehehe

and esok adalah hari mendaftar untuk MASTER...

teruja+takut+seram...semua ada...

mne yg dh lme kenal saya.mmg akan tau perangai saya setiap masa akan takut n cuak(bak kata org muda2)hehehe...

lagi bila saya sorg2...saya akan lakukan tapi dengan sedikit ketakutan n low cnfident...

ramai kawan yang saya call mlm ni..Alhamdulillah semua bg reaksi positif..huhuhu.

terima kasih semua...doakan saya dapat menamatkannya dengan flyng clr n takde sangkut...amin...T_T

2 ulasan:

Ibnu Ziemad berkata...

best of luck...

*@t!q@h* berkata...

amin...cme waktu clas tu..esk nk try bgtau...tgk reaksi dorg...bedebar sei...huhuhu

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...