Isnin, 2 Mei 2011

bila mereka 'ramah' tak kne tempat....

sy tau sy orang ssh..
n tak bpe nk kaya dan tak byk duit cm klga korg yg len..
tp pd sy,sy de harga diri..
tak perlu ketawakan sy...
sbb sy takleh nk bwk ahli klga sy kesana...
slah ke sy cll????berdosa ke?????
kalau tak pjg umur sy ni,sekurg2nya sy de pluang cll...
sbb sy tau nk jmpe ssh...jauh ....
but as a gud person,intellignt lg...
knp langsung takde budi bahasa???
nk diajar cara berbudi bahasa ke???
mugkin itu lah budaya 'ramah' disana...tp pd sy 'kurang adab' disini...
igt,Allah akn memakbulkn doa hambanya...
berdoalah supaya anda yg ketawa dapat menjawab final dgn baik...
kerna bg sy.......hmmmmm....
"kesalahan dengan manusia harus diselesaikan dengan meminta maaf..andai tak dimaafkn,kalian fikirlah sendri"
jd berbuat baiklah sesama manusia...

6 ulasan:

Cikgu Hizazul Khan berkata...

kenapa tQa??

*@t!q@h* berkata...

de mereka2 yg tqa rse agak tak sesuai gurauannye...hmmmm...nk kate mrh tak..tp entahla...orang bertanye digelakkan...de ke patot????i'm older than them..tp tak respect lgsg..siap leh ajuk ckp tqa balik..yg tu yg wt darah naik ke kepale tu..geram sgt...last2 trus tqa bg salam n letak talifon...biadab sunggh mereka!!!!sgt biadab!!!huhuhu...fuhhhhhh...hehehehe...lega lepaskn marah..hehehe..thnks zul...kemaraham masih mampu dibendung...huhuhuhu

Ibnu Ziemad berkata...

dorg cakp pe doh??ak stdy kt luar...blik rmi sgt org...arini final calculus...pastuh nt 5 aribuln physics plak...agk busy mgu ni...nt klo ak ad free...ak kol ko..skype dgn korg...okep??ke ko nk ipod nano pye wrist band tuh??hik3...kopak ak...hahahaha

*@t!q@h* berkata...

ayie: trus trang aku nanges pas letak telifon tu...sakit bai ati aku...terasa bodo sgt ko tau...dorg tu mabuk ke???minum todi???hmmmmm....slalu aku cll even ko takde,tak jd cmtu pun..ni cm dorg men2 kn aku...gle r...tak yah r cll..klo ko cll ko ckp ngn yg len je la...aku takde bnde nk ckp...ni taip ni pun aku berair mata...bnci tol aku ngn bebudak tu..biadab melampau sgt!!!!!...ipod nano??(dlm ht nk)..tp aku tak mkn pujuk dh..=p..

Cikgu Hizazul Khan berkata...

yeke....

xpelah... adat kehidupan kan... sabo aje lah... biarlah org buat kat kte tp jgn kte buat kat org...

jgn marah2 ek.. nt berkedut plak muka.. hehehe :-)

*@t!q@h* berkata...

zul: eh takdela...tak marh cme lbh kepada terasa ht ngn prangai bebudak skang ni..heheheh...