Selasa, 12 April 2011

siapa pkcik mutalib????

alkisahnya enrty kali ini perihal novel yang sy order..
seminggu lebih tak sampai2...jd sy nekad untuk cll pihak publisher...
betapa terkejutnya bila pihak sana bgtau yang novel sy sudah diterima oleh "mutalib"..
dlm ht sy...siapa pulak pakcik mutalib ni..
dorg sruh sy cll mutalib tu tp dorg bg no ic lme..hehehe...
so sy pun ckp "klo u all mntk sy cri mknenye sy kne ketuk setiap rumah n tnye spe pkcik mutalib yang ambil bku sy??cmtu??...pastu sy tergelak...hehehehe
okay la,sy sbar lg...sy tanye so mcm mne skarg??
dorg jwb "cik atiqah kne cll pjbt pos..."
aik???sy kne cll???huhuhu..its ok,takpe sy cll...
tp agaknye dorg tau mmg tangjwb dorg klo curier slh anta..
so dorg cll sy semula n cakap yang dorang akan hantar semula novel yg sy nk..3 buah semuanya...
tbe2 hari ni,atas katil de 5 buah...3 buah novel yg "hilang",2 buah novel yang diganti...=)..
mlm ni pulak pihak pejbt pos cll nk kompemkn nvel tu dh sampai kpd sy...
nasib baik mud sy baik hari ini..=)...
mmg dorg tersalah hantar...aiyooooo...plz la...nasib baik brg tak rosak..
klo rosak,sy tk nk duit,tp sy nk jgk brg yg sme..leh tak cmtu??hehhe
tp serius sy mmg sgt mementingkan "kesihatan" buku2 sy...
sbb SY SYG BUKU SY...=)

p/s: kpd pihak publisher terima kasih sbb berusaha mencari semula brg sy dr en mutalib tu..heheh...to pejabat pos,terbukti yg anda juga berusaha mncari...so,waktu ni sy sedang tersenyum sambil membalut novel2 sy...=)..tq semua...sebab sebahagian novel2 tu hnye dpt klo order..tq

2 ulasan:

Ibnu Ziemad berkata...

catatan ulasan saya..anda CEREWET!!sekian..weeekkk:P

*@t!q@h* berkata...

pe plak...aku tak cerewet ok..=p....cme terlebih syg kt bku...n dh menjadi tgjwb org tu kn ble bku aku hilang..hahahahahaha...yg pkcik mutalib tu pun takkn la tak nme anak2 dia n sdare mare dia..heheheh..macam2...yg pasti novel dh dpt..weeeeehuuuuuu...=)