Sabtu, 23 April 2011

fluuuuu...pns....semua ada


demam2 pke psl ni...
takut tak terbayar klo amek...tp klo dpt kje jauh n balik mlm...
ayah mmg tak bg nek mtr..=(..
adakah terpaksa sbb ayah n umi galakkan...
hmmmmm....restu tu yg penting tu..hehehe
takleh nk tulis pjg2 la...
dmm n cm tak larat nk tampung laptop ni...
lme dh tak demam..jgn teruk sudahhh...isnin nk kje...huhuhuhu...
tp nk ucap tq kt ainil sbb sudi teman td...terubat atleast..tq so much..=)..
"SECRET GARDEN"

P/S: to ayie,wat do u think???n jgn bgtau emi..abh kete tu nnt di kebas..hehehehhe...aku nk bg umi n ayah nek kete baru...tak dpt inspira,saga jd la..huhuhuhu

4 ulasan:

Ungu Izz Khan berkata...

wahhh... nak beli kete ek...
bestnye... nt boleh la tompang... hehehehe...

gud luck! semoga tercapai impian nak memiliki sebuah kereta idaman :-)

Ibnu Ziemad berkata...

byk duit ko??ke nk ak bank in duit..hahahah

*@t!q@h* berkata...

zul: ish zul ni...dlm perancangan..sbb sian tgk umi n ayah tak pnh naik kete bru..risau gak nk byr..tp takpela...tk ayah snang nk ulang alik johor..hehhe..doakan tqa leh byr ea..hehe

*@t!q@h* berkata...

ayie: aku gne sket duit yg aku kumpul utk master tu..huhuhu..risau gak sbnye sbb kje tak tetap lg..tp entah..kwn aku ckp klo dpt restu ayah n umi insyaAllah snang..hehe..lg pun takut aku balik mlm nek mtr...ko nk bank in ke???elehhhh..ke nk au yg bank in kt ko..hahaha

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...