Sabtu, 26 Jun 2010

~berakhir sudah 3 tahun~

pejam celik....pejam celik..nasib bek celik..klo pejam terus tak dapat aku nk nikmati saat ni...
dh abh dh 3 tahun aku study kt UKM...sangat sekejap rsenye..
pasni kne cri kje sementara..klo dpt panggilan master aku kne g...
harap2 dapat..hohohoho

banyak kenangan kt UKm...dr kenangan bersama kawan...
semoga kawn2 gembira dan bahagia selalu...

bohsan gle dok umah..tak tau nk wtpe..exm short sem pun dh abh dh...


adik aku no 4 dh kt US...td dia cte pasl budak yg kne blasah sampai mati..
perghhh...nauzubillah je..kejam gle org tu..
tak bek tau..
org g tuntut ilmu tu satu jihad..dia g bunuh org lak...
cm bunuh anak ayam je...

tghari ni umi masak ikan patin masak asam pedas...
nyum2...fvrt aku...ikan patin mmg sedap..hehehehe


skang ni kne rajin tulis blog ni...dh jd 'suri rumah' smntara la katakan...
papepun...doakan aku ea...

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...