Selasa, 10 November 2009

~sunyi suatu realiti~


setiap manusia akan ada dugaan dan cabaran dalam hidupnya...

setiap dugaan akan ada jalan penyelesaiannya....

setiap penyelesaian akan ada duka dan gembiranya...

Allah tidak akan menguji hambanya dgn sesuatu yg hambanya tidak boleh tangani...

makanya,setiap ujian dan dugaan yg diberi adalah dalam kemampuan kita untuk menyelesaikannya....

kesabaran dan kekuatan iman menjadi penguat dikala hati terasa rapuh...

semoga Allah permudahkan apa yang sukar dan semoga Allah memberi ketenangan dalam hati yang gusar...AMINNNN...

p/s: terasa sunyi bila teman2 semua sudah melangkah meninggalkan rumah kedua di UKM ni...

3 ulasan:

Putera Cinta berkata...

salam...

betul tu apa yg tQa katakan...
semoga setiap sesuatu ujian akan dapat kita tanggung...

erm.. mmg x sabar nak balik umah..
rindu kat umah... best sgt2 cuti panjang dah.. mmg dah x tahan nak hidup lebih lama kat sini...
huhuhu~

apepon... semoga ceria menghadapi hari2 mendatang ya tQa :-)

*@t!q@h* berkata...

wsalam..

tq zul..heheheh..wah,ayat cm terseksa je dok UKM..hahahah

kdg2 tqa rse tension gak..yela mcm2 nk pke...from A till Z...fuhhh..hiihihi

semoga hari2 mendatang memberi bnyk kelebihan dan kegembiraan pada kita semua...=)

Putera Cinta berkata...

ya tQa ... AMIN..

mmg tension yg teramat sgt...
mmg x sabar nak tunggu pemeriksa kata "masa menjawab telah tamat"
hahahaha~
wahhhh mase tu da merdeka...
boleh balik kg dan kita enjoy!!!!
hehehe~