Rabu, 14 Januari 2009

unik dan menarik..


ingin saya kongsikan disini,sesuatu yang agak unik dan tak kurang menariknya bagi saya..mungkin ada yang sudah mengetahui tentangnya..tapi bagi yang baru hendak mengetahuinya,saya ingin berkongsi tentangnya..baru-baru ini ada seorang teman yang jauh asalnya,membawa buah tangan untuk saya...terima kasihnya..xiexie..walau hanya sebungkus "permen" namun ianya cukup istimewa dan amapu mengukir senyuman yang tidak terhingga pada wajah saya..pemberian itu unik..di belakang,pembalutnya terdapat luahan kata yang mungkin kita tidak mampu meluahkannya kepada seseorang...namun dengan hanya memberikan sebiji gula-gula,seseorang itu mampu menebak apa yang ingin hati kita sampaikan..terasa kreatifnya manusia zaman sekarang sehingga terciptanya manisan sebegitu..seronok,indah dan membahagiakan...:)

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...