Sabtu, 17 September 2011

sy tertanya...:)


saya suka jadi pemerhati...

bila klua rumah saya suka perhatikan manusia...

de bermacam2 manusia..

de jugak pasangan yg berkasih-kasihan...mereka nampak bahagia...bertambah bhagia jika tahu mereka adalah sepasang suami isteri...:)

tringat dengan kata2 seorang kawan lelaki mse form6 dlu...

saya tanya "mie,lelaki mmg ske pmpn seksi ea??"(soalan ngok ngek..hehehe)
mie jawab " de jgk yg mmg ske n de jgk yg nk wt main je.."
MAIN???katenye...aishhh...
mie: "tapi kalau mie,yg seksi tu wt sje2. mie nk isteri yg pkai tudung..yg baik..."
aigooo cmtu plak...

tu la citarasa manusia...tetapi de dikalangan kawan pmpn yg cakap sy ni bosan..sbbbb..

1. saya tak boleh kua malam. kalau kua balik sblm kol9.
2. saya tak tahu nk merayap selain ngn adik beradik atau sepapat.
3. saya tak up-to date cm org len. saya pkai apa yg saya suka n selesa..pendek kata kurang bergaya la..hehehe. penah de sorg mmber saya cakap saya cam budak kg sbb pkai jeans n t-tshrt je. DO I LOOK LIKE I CARE??hahahha

de byk lg kot.hehehe

tp de jgk yg setia kawn ngn sy sbb dia ckp dia selesa. mereka terima saya seadanya. tq sgt2. frenz for ever. prinsip saya " BIAR BOSAN DIDUNIA,TP TIDAK DI AKHIRAT(sbb ayah mmg marah klau sy kua malm.:))
BIAR KOLOT DI DUNIA,TP TIDAK DI AKHIRAT.
BAHAGIA DI AKHIRAT ADALAH SYURGA..


walau pun tak alim atau sebaik mana,tp sy ingin menjadi yg baik..:)..insyaAllah...:D

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...