Ahad, 22 Mei 2011

'YOU'

8 o'clock in the morning..
i juz bersiap2 to send my 'fren' to the tinted shop...
so 'dia' dpt mke baru....so ada puas ht???huhuhu

but im not really hepi...duno y...
around 2 day a go...my mud dh start toink2...huhu
i juz read ur blog dude...
n sgt terharu because ada 'YOU' about me...
mean u juz view my blog rite??

this is for people that alwaz make me miss them a LOOOOOTTTTT...!!!

for YOU,
i'm ok dude...not to worry because ur sis ni kuat orgnye..
yeke???huhuhuhu..
if i got a prob,insyaAllah it will be ok n i have to sattle it...
i dont want to disturb ur study...so i juz wish that u will make me 100% proud to u...
get flying clr result..n doakan that we can go there went u graduate..insyaAllah...=)
love u more then u love me...cewahhhhh!!! sob..sob...

for YOU,
smlm sy jmpe awk...
ht sy ttp sme...
like before...
the way awk cemburu,i know that u love me rite???
pray the best for us k..
"kluar lepas kawin lg best kn???"
i like ur statment n thnks bcoz respect my prinsip...=)
if u r mean for me,i will accept u seikhlasnya...
u r the one that can accept me the way me r..
is that rite???

for YOU,
i juz a frend to u...
tak lebih...n i cant accept the feeling that u give to me...
bcoz i juz realize that space for a special one is full...
friend one juz left...so i'm sori...
but u r so kind n i admit it...
i juz keep our memory like i keep the pengantung that u give to me...
i pray for ur best future...great family insyaAllah...
be gud k...

ok then...feel tired...want read something n eat maggie..hehehe
lme tak mkn maggie...=)

3 ulasan:

Ungu Izz Khan berkata...

wow... speak london... hehehe...

xtaw nk komen ape.. hehehe.. cume nk ckp.. semoga gembira ;-)

*@t!q@h* berkata...

hehehhe..sbb adik yg kt US tu pun speaking london zul..hehehehe...so tqa juz copy paste..hahahaha...mne yg tau je..hentam sudah...tq zul...tq doakan tqa bahagia..insyaAllah...eh,tahniah dh dpt rumah sewa..heheheh

hannahalyaa berkata...

kakak...i'll always pray that in the end, u'll find ur happiness..smileee kakak :)

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...