Khamis, 28 April 2011

kecewa vs (^_^)

Alhamdulillah...=)
Allah maha adil....sy kecewa dan Allah gantikan dgn berita yg gembira...
semoga sy dapat melaksanakan amanh ini dgn baik...
dan semoga ini adalah keputusan yang baik yg sy buat...

seandainya dengan 'membiarkan',manusia itu akan bahagia..
maka sy memilih untuk 'membiarkan' agar manusia itu bahagia..

biar manusia itu melakukan sesuatu yang membuat dia bahagia...
dan sy tidak akan sesekali menyedarkan manusia itu bahawa sy sedang kecewa yg teramat..huhuhu

p/s: ayie,aku tak berpeluang nk bercte2 ngn ko coz i know ko agak bz ngn final..wish u luck n wish me luck for my new environment,new frend,new car(cet brangan)hehe,new salary(rendah sket la dr skang)hehehe n all for my new things...esk aku nk ajak dorg g makan mama&papa grill kot nmenye..hehehe...nk bg ayah n umi rse mkn kt tmpt cmtu...nk kt hotel aku tak mampu lg..huhu..mlm ni aku bli kn sate..ko nk??hahahahaha

6 ulasan:

Cikgu Hizazul Khan berkata...

macam sedang berbahagia aje??

tahniah ya... :-)

umi_e berkata...

Alhamdulillah... dah dapat kerja baru ;)

* Bila nak belanja auntie makan :p

*@t!q@h* berkata...

zul: bukn bahagia..kecewa masih terasa...tp yela..Allah maha adil kn...DIA gantikan kecewa dengan bahagia..Alhamdulillah...


untie: =)..Alhamdulillah...de jgk kje yg relate ngn bahasa melayu..heheheh...mkn??bleh2...no prob...=)

Ibnu Ziemad berkata...

banyak duit ko..hahaha..ikot la..walaupn ak xtau ko dapt keje yg mne...hahaha..papepn..ak nk angkut DSLR summer ni...hahaha...

*@t!q@h* berkata...

ayie: ha ko lg byk duit...aku kne la wei..takkn aku nk bwk mtr ats highway...2o mnt tu dr umah...balik kdg2 msti mlm..huhuhu...dh de DSLR jgn amek gmbr yg bkn2 lak..ckup smgu pkai trus g curier pos ke sini..wahahahahahahaahh..

-n@DziR@H- berkata...

akk....senyum2 ok...
insyaALLAH...segalanya diaturkanNya yang terbaik untuk hamba-hambaNya...insyaALLAH... ^_^