Selasa, 13 Oktober 2009

~0 tajuk~

"janji Allah bahawa setiap insan akan mendapat pasangannya"

entah kenapa,skang ni...terasa sunyi benar hati ni..
mudah sangat terasa hati..
mudah sangat menangis...
kadang2 bila melihat perubahan diri tetiba..
takut ajal mengunjung tiba..

aku takut tak sempat nk meluah apa yang aku rasa..
sebenarnya, aku ni jenis yg ego sket bab luah prasaan..
tak reti..
maafla kawan2,keluarga,dan semua yg berkaitan..
sebenarya dalam hati ni de prasaan syg pd semua insan2 ni..
cuma tak ditunjuk je..

rindu pada seseorang...
rindu pada kenangan..
rindu pada segala2nya...
aku bersyukur kerna dikurniakan rasa rindu..
kerna aku tau rindu itu anugerah dari Allah..

p/s: perlukah memendam perasaan rindu????sampai bila ek???sekiranya de rindu untuk seseorang,adakah org itu juga merindui kita????aish..mcm2 de dlm pikiran ni...kusot je...to cik zira,aku dh pning ngn tesis kita ni...cmne ni??????

Tiada ulasan:

Keguguran Part 1

Assalamualaikum semua. Terfikir untuk update blog ini dengan sebuah kisah yg agak sedih untuk sy. Kisah ini saya ceritakan bukan untuk men...